Het is al meer dan een jaar geleden dat ons actief lid in Vught, Jan-Willem Hommes op veel te jonge leeftijd is overleden.
Jan-Willem was niet alleen van “het fietsen” maar had ook oog voor de natuur.
Hij ijverde er drie jaar geleden voor dat de gemeente Vught veel meer bomen moest plaatsen.
En één van die bomen werd aan het einde van zijn woonstraat aangeplant.
Reden om op 14 maart jl. deze boom om te dopen naar de Jan-Willem Hommes boom.
Onder flinke belangstelling plaatsten de Vughtse groen-wethouder en ons lid Jelmer Wijma het mooie naambordje. Let op de trapper.

Deel deze pagina
Een lijst met artikelen
-
Reactie Fietsersbond op gebiedsverbod fatbikes Reactie Fietsersbond op gebiedsverbod fatbikes
Donderdag 25 juni bespreekt u het initiatiefvoorstel Gebiedsverbod fatbikes voor de Bossche binnenstad en het centrum van Rosmalen. Een voorstel…
Gepubliceerd op: -
Fietspaden opgeknapt in Vught Fietspaden opgeknapt in Vught
Het is altijd ook wel eens leuk om een gemeente te complimenteren. Zo zag ons lid Christ van Iersel uit…
Gepubliceerd op: -
Vught opent nieuwe ‘Barbapapa‑rotonde’ Vught opent nieuwe ‘Barbapapa‑rotonde’
De nieuwe rotonde bij de Laagstraat in Vught is nog maar net open en houdt nu de gemoederen al bezig….
Gepubliceerd op: